Tioman Island

Tre dagar spenderade vi pa Tioman Island. En liten o langst ner pa Malaysias ostkust. Sakert en jattefin o egentligen, men vi kommer endast minnas den som on dar vi blev bitna av bedbugs!


En strand med palmer, turkost vatten och vit sand.


Vi paddla inte kanot den har gangen.



Karin och christoffer simmade ut till den lilla on 300 m bort, avstandet vaxte nar vi kom ut pa djupare vatten men vi lyckades ta oss hela vagen dit. Pa tillbakavagen blev strommarna for starka sa bogserades av en jolle sista biten.



Johanna och Christfoffer beundrar den mjuka sanden.


Karins fotter och en vacker strand.




Tioman Island fick stromavbrott klockan 20:00. Vi sag inget smack!


Banana Split!



Mmmmmmmmums!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh jag är så avundsjuk(dock inte på bedbugsen)! Vill också ha sol, turkost vatten och vita stränder.. istället har jag massa moln, äckelregn och slask. Grattis till mig!:P haha.

Men framförallt har jag nu stor Johanna-abstinens, så nu tycker jag vi speedar upp klockan och dagarna lite så att London inte känns lika långt borta :)



Ni får ha det så bra nu sista tiden i paradiset :) Pussåkraam

2011-04-08 @ 14:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0