En liten summering

Vad har varit det basta pa resan?
Karin: Surfingen pa Bali, Muy Thai lektionerna pa Koh Lanta och Tubingen saklart!
Johanna: Dyka pa Koh Tao, surfa pa Bali och tuba i Vang Vieng - inget snack om saken!





Vilket ar det roligaste minnet?
Johanna: Maste man valja ett? Finns ju sa manga! Men kommer aldrig glomma nar det gick hal i min gummiring i Vang Vieng. Har aldrig varit sa forbannad, men sahar i efterhand skrattar jag at det. Ar sa typiskt mig att lyckas med nagot sadant.
Karin: Oj, svar fraga! Har hant sa mycket. Jag passar sa lange tills jag smalt minnerna fran resan.


Vilka lander har varit de basta? Topp 3!
Karin & Johanna: Thailand, Malaysia och Kambodja.





Nagot tips pa vad man ska halla sig borta fran?
Johanna: Hanoi var svinkallt. Och Ha Long Bay var sjukt bortkastade pengar.
Karin: Tioman Island i Malaysia om ni inte vill ha Bedbugs!


Basta kopet?
Karin: Svart att saga sa har pa rak arm, men maste saga mina flippflopp som jag har gatt i under hela resan (sorry mamma, dina sop jag bort pa tubingen)
Johanna: Mina tre "designervaskor". Alskar dem alla!


Basta matupplevelsen?
Johanna: Kommer aldrig glomma salladerna pa Red Tomato, Kuala Langkawi.
Karin: Ja maste ju namna buffen i KL Tower, sa om ni kommer dit MISSA INTE!





Basta kulturella upplevelsen?
Karin: Killingfields och S21 i Phnom Pehn, Kambodja.
Johanna: Det var haftigt att krypa runt i Cu Chi-tunnlarna i HCMC, Vietnam.




Basta partyt?
Johanna: Full Moon pa Koh Phangan var ratt coolt, men inte bast.
Karin: PhiPhi var nog bast, buckets overallt och party (om man va pa det humoret) pa stranden varje kvall.





Vilken lat kommer ni alltid att forknippa med resan?
Karin: A la la la la Long - Bob Marley och sen Justin Bieber - Baby, ingen personlig favorit men alla i Asien har spelat sonder hans lat
Johanna: Enrique Iglesias feat. Pitbull - Tonight


Nagra sista ord till lasarna?
Johanna: Vill skicka extra mycket karlek till vara mammor, vara pappor, Jossa, Philip, morfar, Annelie, Johanna, Pernilla, Sofia, Maria, Asa, Carro, Mickis, Angelica, Aksana, Ryan och Ted (forlat om jag glomt nagon) som lagt ner energi pa att kommentera denna blogg. Utan kommentarer, inga inlagg!
Karin: Borta bra men hemma BAST! Har saknar er dar hemma saaaaa mycket!





Kommentarer
Postat av: Ted

Bästa på resan måste ju varit att ni lärde känna mig ju!

2011-04-16 @ 20:58:10
Postat av: Annelie

Välkomna hem!! :D

2011-04-16 @ 22:05:36
URL: http://kraftochenergi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0