Kensington Gardens

Idag har vi promenerat runt halva London. Kanske inte bokstavligen men i mina fötter känns det definitivt som det. Vi började med Kensington Gardens där vi åt lunch på ett café som ligger precis vid kanalen som rinner genom parken. Eftersom det är rätt varmt här kunde man sitta utan jacka på uteserveringen, så skönt. Efteråt promenerade vi vidare till Harrod's innan vi gick runt i butikerna längs Sloane Street och King's Road. Dock blev det ingen shopping utan det sparar vi till imorgon när vi ska till Oxford Street.



Min vackra lillasyster.



Kensington Gardens. Ser ni London Eye i bakgrunden? På vänster sida mellan höghuset och trädet.



Mamma, jag och pappa.



Uteserveringen på The Lido.



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh Johanna snart kommer vi:) spara alla godbitar tills vi kommer;) hehe

2011-04-18 @ 17:50:11
Postat av: Johanna

Du kan vara lugn maria, jag sparar all rolig shopping tills ni kommer! Längtar till torsdag :)

2011-04-18 @ 19:10:30
URL: http://letsseaasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0