LAOS

20 timmars bussresa mellan Hoi An och Hanoi var ingenting - vi slog det idag med 26 timmar mellan Hanoi och Vang Vieng i Laos. Har aldrig varit med om varre bussresa! Trots att det var en sleeping bus sa hade den ingen toalett och vi lag fem personer i bredd sa det var inget utrymme att snacka om. Sa skont att vara framme nu i alla fall och vi ska njuta av varenda dag vi stannar har i Vang Vieng. Temperaturen ar 1000 ggr behagligare och vi tanker inte rora oss pa flera natter. Ville bara gora en kort uppdatering sa ni har koll pa oss. Vara telefoner fungerar fortfarande inte men vi hoppas att det blir battre i Thailand. Ha det sa bra i Sverige! Vi har hort om snokaoset och vi ar inte avundsjuka ;) PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma A-S

Puss på alla hjärtans dag! Borde ha skrivit detta tidigare, jag vet, så att du/ni kan läsa det på rätt datum, men, men, puss i alla fall!

2011-02-14 @ 18:58:48
Postat av: Philip

Hah soft. Dock så är ni inte uppe i min och Calles bussresa. Hoi An - Vang Vieng. 36 timmar, säng? Nej tack vi satt upp! Men jag vet hur ni känner er. Mörbultad är bara förnamnet.

2011-02-14 @ 19:43:20
Postat av: Mamma- BT

Puss från mig också på "Alla Hjärtans dag" Tycker ni är jättesöta som skriver./ Kram från Mamma B

2011-02-14 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0