Hello from London!

(Nej, ni verkar inte bli av med mig ännu. Karin gav mig tillstånd att överta bloggen under mina sista två veckor på resande fot. Bua eller jubla!)


Efter att ha umgåtts med varandra 24 timmar om dygnet i 3 månader var det alltså dags för mig och Karin att säga hejdå när flyget mellanlandade i Istanbul. Hon skulle hem till Stockholm (lyckost!) och jag vidare till London. Behöver jag säga att det fälldes X antal tårar? Jag saknar henne redan och det känns rätt konstigt att hon inte är med mig här nu. Är däremot väldigt glad att äntligen få spendera tid med världens bästa familj. Har inte sett dem på nästan fyra månader och jag blev överlycklig när de kom gåendes mot mig efter fem timmars väntan på Heathrow igår. 

Hinner inte uppdatera så mycket nu. Syrran är i full gång att locka håret på mig med iCurlen, och sedan ska vi promenera in mot centrum. Men ikväll lovar jag att lägga upp lite bilder. Ha det så bra tills dess! PUSS



Här bor vi just nu: i min farbrors fina lägenhet i Kensington. Centralt och bra!


(PS. Shit, vad svårt det är att skriva med å, ä och ö när man är varit utan dem såhär länge.)

Kommentarer
Postat av: Ted

Haha =) det tar ett tag att vänja sig med å,ä och ö =)

2011-04-17 @ 13:34:10
Postat av: sofia

jag jublar- tjiiihoo!! men då måste du lova att lägga upp lite fina bilder från norway! lev lyx i london, kramar!!

2011-04-18 @ 19:38:34
Postat av: Johanna

Självklart lägger jag upp bilder från Norge sen också! Måste ju visa hur vacker bruden är i sin klänning :) Kraaamar

2011-04-19 @ 08:14:02
URL: http://letsseaasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0