SSI Open Water

Som jag varit nervos infor det dar dykarcertifikatet. Innan jag akte ivag pa den har resan var jag sa otroligt taggad men ju mer det narmade sig desto mer nervos blev jag. Sa nervos att jag till och med funderade pa att skita i det helt och hallet. Dock gick det aldrig sa langt for Karin lyckades peppa mig varenda gang jag tankte tanken (du ar bast!), och sahar i efterhand kan jag saga att det har ar bland det coolaste jag gjort i hela mitt liv! Igar blev jag certifierad Oper Water Diver och far dyka 18 meter under vattnet. Ar sa javla stolt just nu!

Sjalva kursen har bestatt av sjukt mycket teori foljt av ett slutprov och 4 dyk (tog totalt sett 3,5 dag). Som mest har jag varit nere pa 16 meters djup och sett helt underbart vackra fiskar! Sista dagen hade vi aven med oss en kameraman som filmade oss nar vi dok sa den ska alla fa se nar jag kommer hem sen. Och mamma, jag vet att du inte ville att jag skulle dyka men jag hade varldens basta instruktor sa det var aldrig nagra problem. Inte ens nar min regulator gick sonder under mitt sista dyk eller nar en tjej fick panik nar vi var 12 meter under ytan! ;)


Nojd tjej - ett dykarcert rikare!


Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Postat av: josefin

duktigt! ;)

2011-02-28 @ 19:18:07
URL: http://joooosefins.blogg.se/
Postat av: mamma A-S

Grattis gumman! Men berätta inga detaljer om missöden, då tar mamma hand om kortet :)

2011-02-28 @ 19:23:15
Postat av: nisse:P

Jäklar vad brun du är ska ladda upp med med trippla lager av brun utan sol inför din hemkomst:P

2011-03-11 @ 18:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0