Monkey Bay

I onsdags klev vi upp tidigt for att spendera formiddagen med att paddla kajak. Forsta stoppet blev Monkey Bay, ca 15 min paddling fran var strand. En otroligt fin strand med kritvit sand och turkost helklart vatten. Planen var sedan att ta oss till andra sidan Phi Phi Don men efter snart tva manaders resande sa hade vi inte kvar tillrackligt med muskelmassa for att orka hela vagen, sa vi fick vanda tillbaka. 


Karin med var otroligt fina kajak!


Monkey Bay var fullproppad med andra kajakpaddlare.


De klassiska hoppbilderna!


Karin "jag vill inte fa vatten i oronen" Torner forsoker sig pa att flyta..


... men var inte lika skillad som Johanna "varldsmastare pa att flyta" Andersson!






Wiiiiiiieeee!!

Kommentarer
Postat av: PA

Hej på er småpinglor!! ;-))

Ser ut som ni har det alldeles för bra. Jag tror att ni behöver börja vänja er vi svensk mat snart.. och inte äta stark thai mat. jag tror att Kajsas öron inte är så känsliga vanligtvis, det beror nog mer på att blodet spätts ut av diverse drycker med suspekt innehåll!

ta hand om er

från PA

2011-03-11 @ 18:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0