Sverigesaknad

Sla oss inte nu! Vi vet att vi ar valdigt lyckligt lottade som far spendera 3 manader i varmen, och vi forsoker njuta sa mycket vi kan varenda dag, men ibland kan man inte lata bli att fa lite hemlangtan. 

Johanna saknar:


♥ Att kora bil pa E4:an i minst 120 km/h o dunka riktigt hog musik
♥ Vapianos fantastiska mat
♥ Och nar vi anda ar inne pa mat: avokado, keso, hardbrod, parmaskinka, pesto och mozzarella!
♥ Ben & Jerry Cookie Dough
♥ Att trana pa SATS (speciellt spinning, powerstep och bodypump)
♥ Att strecktitta pa alla sasongerna av How I Met Your Mother
♥ Spotify!
♥ Cosmopolitan, ELLE och alla andra svenska modemagasin
♥ Att kunna ha pa sig jeans utan att do av varmeslag
♥ Att dricka vin och ata mork choklad tillsammans med vannerna
♥ Mamma, pappa, lillasyster och gullehunden uppe i Lulea
♥ Alla mina kompisar (och lite extra saknad till min fina Pernilla!)
♥ G (du vet vem du ar!)

Karin saknar:

Ja forutom att jag saknar alla mina kompisar, mamma, pappa, storebrorsan och min Micke (Ni ar fantastiska)
sa finns det lite annat som jag langtar efter att komma hem till...

♥ en burk Keso och en saftig akokado
♥ riktigt mustigt svart kaffe
♥ Friskiss & svettis. Forsoker trana har men fortfarande inte samma
   sak som att ga pa jympapass och svettas ordentligt pa spinningen. 
♥ Laxfile
♥ mysigt duntacke att krypa under
♥ Att dra pa sig favoritjeansen och kanta ner pa stan
♥ Att duscha och kanna sig frasch efterat ;) 
♥ Ja och lite rodtjut skulle inte skada

Ingen mer saknad nu nar vi fatt skriva av oss, nu ska vi NJUTA!
Puss och hej

 


Kommentarer
Postat av: PA

Hej på djupdykare!! ;-)) det var ju tur att längtan inte va värre än så.

Ni har båda glömt en sak och det är fönen... tänk att få piffa till sig innan man går ut

// PA

2011-03-13 @ 15:49:49
Postat av: Mamma = Birgitta

Jag vill tillägga att det vore ju kul om Karin kunde köra 120 km/tim på E4 också till sommaren, Eller hur :-)

2011-03-13 @ 19:24:58
Postat av: Göran Hägglund

Jag vet att du menar mig min lilla Johanna!



Ses snart!

/G

2011-03-13 @ 23:15:17
URL: http://www.partiledaren.se/
Postat av: Johanna

Du ar sa rolig TED! Jag ser ju ditt ip-nummer idiot! ;)

2011-03-14 @ 14:54:30
Postat av: Ted

Va? Jag har inte gjort något=)

2011-03-14 @ 19:23:22
Postat av: Mamma A-S

Förstår inte varför jag står så långt ner på listan :) mamma, borde ju stå först!

2011-03-15 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0